Pazartesi, Nisan 13, 2009

meteor

buyukce bir bosluk oluşur meteor carpınca.
en yakınımda kim var ki ? en yetkilinizi cagırın bana.yonetim kurulu baskanınız gelsin,kralı gelsin.ben anlamam online işlerden.size 5865 mil öteden 6 gün önceden haber vermişim.daha ne yapayım.buradan deniz görür odanız.onu acık ve ferahtır her mevsim.bir isteginiz olursa size bir düğme kadar yakınız.
bavullarımı acmadan perdeleri actım.okyanusu da abartmamak lazım.bildigin deniz.denizden babam çıksa neden yiyeyim ki ? babam herşeyden habersiz, noluyo lan demez mi ? bu kadar yamyamlıgın ne lüzumu var.
domates ile peynir arar gözlerim masada ama yok.utanmadan continental breakfast yazmıssınız birde tanıtım brosurlerinize, yazıklar olsun size.yuvarlak donutsların arasına krem peynir surup yedim sadece.sabah sabah et mi yenir,buna resmen densizlik denir.
sigara içemiyorum hicbir yerde.restoranlarda kulluk bile yok.sen dunyaya sigarayı sat,kendi vatandasına icirme, guzel taktik.bırakma girisimlerim oldu donunce.bu feyzden etkilendim.basaramadım.

Hiç yorum yok: