Perşembe, Haziran 12, 2008

sıradan gün

güneş tepede, gözlüklerimde terden oluşan buğu, küçük sinekler inadına kulağıma kaçıyor, susuzluktan çatlamış beton, toz toprağa karışıyor toprak saçlarıma...maç izlerken koltukta uyuya kalmış bedenim. gol olunca basarıya hasret halkımın sesiyle uyandım.zaferden zafere koşmak istedim üşendim. dolapta dilimlenmiş kavun, koltukta ağzına kadar dolu küllük.tv kumandasına bastım kalkarken.ziyan yok hala çalısıyor. uzo sisesinden devsirme su sisesini diktim hızlıca kafama. su hayattır reklamı cekse biri muftaga girip o anda , kristal elma sepette.traş olayım bari hazır uyanmışken.hadi duş da alayım. hafiflik sardı dört bir yanımı baktıgım her yerde yüzün duruyor. stonehange diyor dergi. gözlerim okuma moduna geçene kadar resim bakıyorum.sigara üstüne sigara yakıyorum...
karıncalara dokunmadık insanlık namına,mutfağı ele geçirmişler, nazire yapar gibi bir de kanatlanmışlar, katliam kaçınılmaz bu aksam. üzülerek öldüreceğim sizleri, kardeş kardeş yasayamadık beraber, istila etmeseniz, hakkınıza razı gelseniz nolurdu. sonra kötü ben oluyorum...
toz toprağa karısıyor toprak saçlarına. you look so cold tonight,your lips feel like winter, your skin has turned to white...

Hiç yorum yok: