Pazar, Nisan 27, 2008

ada dönüşü

-otopark a kacta girmiştik
-yine küçük hesaplar dimi
-yok merak ettim kaç saat geçirdik diye
-11 falan dı
-7 sa olmus nerdeyse, hatta 10 dakikada varabilirsek 6 sa parası öderiz.
-stres yapma ben veririm üstünü
-ne stresi hacı sadece heyecan diyelim.
-ben seni anlamadım gitti.bir kahvaltıya 35 papel veriyorsun ama 3 liralık fark için otoparka koşuyorsun.
-heyecan dedim uzatmıyacağım konuyu.
-çekil de şu anı ölümsüzleştireyim.
-hangi an ?
-tekne mekne deniz kuş falan işte
-ışık ters dikkatli ol
-ters düz her türlü çekerim.
-manuel de çek bence
-nasıl yerse, deniyecez.
-4000/ 5,6 diyorum
-vayyyy pozometre gibi insansın azizim
-salladım beee
-yeme bizii ben seni bilmezmiyim.
-tecahül-ü arifi severim esasında.sular mı sarardı neden martıya benziyor heykel.
-bi sigara yaksana efkarlandım.
-hayırdır ? açık hava bol gunes yumurta süt neden efkarlandın ki ?
-dönüş sıkıntısı olabilir.
-o zaman geniş al virajı. ha ha ha .
-baharın güzelliğine veriyorum densizliğini.

Hiç yorum yok: