Cuma, Mart 21, 2008

asimilasyon

-kopuyorsun ya yavaş yavaş, kendi bitişini izliyorsun ya işte asıl o koyuyor insana
-bilirim bu duyguyu.
-lan elinden kayıp gidiyor, noluyo demeden.Her gece yarın yeniden baslıyorum diyorsun.ama olmuyor.hergün aynı.
-dagınıklık ne durumda ?
-hic sorma.ev yavas yavas oturdugum koltugun etrafına tasınıyor.evrenin genislemesine inat.
-anlamadım
-sigara paketi, küllük, tırnak makası,kahve fincanları,eski gazeteler,roll-on,açacak,kumanda,laptop,terlik,corap,mum,telefon,helikopterim,gözlük...elimin altında hersey.
-feciymis.
-temizlik konusu da oyle.mutfak hafta da bir, camasırlar 9 günde bir,süpürge 12 gunde bir...
-kadın falan tutsan
-bir hizmetci durumuna karsıyım hacı, sigortasını vergisini vermedigim birine bir isimi yaptıramam.
-vergilendirilmis kazanc kutsaldır azizim.takdir ettim seni.
-karanlık oda kurdum bir ara.baskı maskı, kimyasal kokusundan sıkıldım.ezbere bir kac kare bastım.sonra bir sabah karanlık odayı tasviye ettim ani bir kararla.birden aydınlandı oda.gunes yuzunu gosterdi.sevindim.
-her yere dalma hocam.can sıkıntısından abuk subuk ugraslar ediniyor insan.bende bir ara kibritten ev yapıyordum.ama o kadar cok kastı ki, finalde missisipi yanıyor hesabı oldu.
-sürate meraklandım bende.otobanda ucuyorum.makas,kagıt, taş misali.sonra baktım ki can tatlı.
-asimilasyon diyorsun.
-evet hemde dibine kadar.
-sevdigin kitapları yeniden okusan? faydası olur sanırım.
-denedim,gecici gaza gelmekten baska faydasını goremedim
-peki hocam seni durumun nolcak
-hacı durum kel acele gel.
-iki dakka hüznü yasatmıyorsun adama, yürü git bee...

Hiç yorum yok: