Perşembe, Eylül 08, 2005

dağ

tam dağ havası.hadi gidelim.bu sefer en yuksek tepeye gidecez.hani şu tepesinde beyaz taşların gözüktüğü kuzeydeki dağ.hayır o degil, bak parmagımın tam ucuna bak.neyse hazırlan sen.almaya geleceğim seni birazdan.
kır gezisi degil hayatım, dağ gezisi. ya onlarla gelirsen her tarafını dikenler yırtar. sonra ağlar yarı yoldan dönersin. ben mi ağlarım. benim ne zaman ağladığımı gördün. o başka. fiziksel acıdan agladım mı hiç.atıyorsun.hem o zaman gözlerim sulanmıştı.refleksdi o.oyy tamam laf cambazı yürü.
burası değirmen.bildigin un degirmeni.hayır giremezsin icinde yılanlar var.pencereden bakabiliriz.bak bögürtlenler olmuş.Üzerime atma lekesi cıkmıyor. toz değil onlar. yıkamadan yenebilir. dönüste bol bol toplarsın hadi vaktimiz yok.
simdi bu patikayı takip etmeliyiz.ilerde ki kavak ağaçlarına kadar.hayır gidemeyiz kayboluruz o taraftan.dikkat et dallara.bak mantar da cıkmıs. bilmiyorum yenmez sanırım. botanik bilgim zayıf.şurda duralım mı.bu kayalık dinlenme noktasıdır.
geçemez misin buradan.elimi tut.aşagı bakma.işte burası ikinci dinlenme noktası.bak dere kücücük kaldı.değirmen de şu kiremit catılı yer.sigara icelim.tepeye az kaldı.kucağım da taşırım seni.olsun.düşersek birlikte düşelim.bak şu zeytin ağacına benzeyen ağacların orası.sögüt mü onlar.herneyse.buradan süzülerek gidecez.bir tehlikeli geciş daha var.ondan sonra kosabiliriz.
sehri gorebildin mi.bulutlar ne kadar yakın.derenin tamamını gorebiliyoruz bak.nasıl da kıvrılıyormuş meğer.ev olmaz burada.hergün bu yolu cıkacaksan yapalım.yol teknik olarak mumkun degil.oraya mı oturalım.pekii.diger yamacın altı gözükmüyor.burası en iyi tarafı dagın.
battaniyeye sarıl.bana sarıl.kuşlara bak.sahilden geçen yola bak.dönerken geri, yoldan buraya bakalım.goremezsek hepsine bakarız.bi daha göremezsek hatırlarız...

Hiç yorum yok: