Cuma, Ağustos 05, 2005

modların superpozisyonu

yine huzun aksamları yasar oldum.herseyin iyi gittigi bu gunlerde bu huznu yasamak kotu.acı veriyor bazı seyler hala daha.dilimde damagımda bir kuruluk olusuyor.sıkılmaya basladım tek duzelikten.her gece aynı mesai aksamlarına gömülmek icimi kararttı.bitmesi gereken sorumluluklarım var.bunun dayanılmaz stresi sanırım icimi bunaltan.uzak kaldım insanlardan yine bu gunlerde.canım cıkıp gezmek dolasmak ister.ama nafile..gunesin altında yeni bir sey aramak anlamsız mı ?
modların superpozisyonunu uygulamalı belkide yasama dair ayrıntılara.zamanları farklı maksimum etkileri tek bir zamana indirgemeli.tanımını yapmalı onceden hayattaki en buyuk acıların.hepsini kapsayan bir zarf egrisi cizmeli once, oyle cıkmalı yola.
sessiz kalıyorum cogu zaman cogu yerde.aslında anlatılacak bir cok sey varken.yargı cumleleri duyuyorum insanlardan, aldırıs etmiyorum.sen nasıl biliyorsan oyle olsun diyorum.tartısmak anlamsız.denk kuvvetler yoksa savasta, yenilgiyi kabul edeceksin.gercegin ne oldugunu bilmiyorsa bir kisi, ona gercegi carpıtarak aktaracaksın.varsın oyle bilsin. gelirsen giderim,gidersen ardından bakmam.kurarken kafamdan en paronayak dusunceleri, onlar bunun farkında degil.bu zevkli.ice donuyorum yeniden.kendi kurdugum kurmaca dunyamda zaman zaman mutlu olmak yetiyor bana.gerisi pek te onemli degil.
sevgiye ve sevilmeye ihtiyac duyuyorum.el ele yuruyen ciftler goruyorum sahilde.biz yurumedik mi hic ? yurusek te elini ne kadar sıkı ve inanarak tuttuk yanımızdakinin.sanırım hic inanmadık.hep bir huzursuzluk durumu hakimdi .hep sahte sevgiler yasadık.kendi kendimizi kandırdık.bu yuzden uzdum onları... cok kısa surede.simdi pismanım.istersen hic baslamasın bu hikaye eksik kalsın... demeliydim.yuzlerde bir anlam aramayı bırakırsam daha saglıklı olacak sanırım....

Hiç yorum yok: