Pazartesi, Ağustos 08, 2005

format

format çektim bilgisayarıma.çok şey doldurmuşum içine.kendi kendine göçmeseydi, belki de doldurmaya devam edecektim.dosyalama sistemi ile aram iyi degil.herşeyi her klasörun icine atabiliyorum.masaüstünde yığınla dosya oluşuyor.makine isyan edince bu duruma, toptan temizlik yapmam şart oldu.format anından once, kurtarılması gereken belgelerim vardı.hepsini yedeklemeye calıstım ama olmadı.izin vermedi sistem.bazı dosyaları paylasıma acmadıgım icin kurtarılamadan silinip gittiler.temizlenince hersey, makine daha hızlı calısmaya başladı.hele xp nin ilk kurulumundan sonra ki, tertemiz masaustu nu gordugumde arınmanın verdigi huzuru yasadım.bi sigara yaktım.
format çekecegim beynime.çok şey doldurmusum içine.kendi kendine göçecek bir gün.doldurmaya da devam ediyorum.sitemli ve düzenli değilim.herşeyi her olayla karıstırıyorum.gözümün önüne yığınla resim geliyor gecmise dair.bedenim isyan edince bu duruma, geçmişe göz atmam şart oldu.unutuş anından once, unutulmayacak herseyi son kez anımsamalıyım.bazı anıları paylaştığım insanlar simdi yok oldugundan,silinip gidecek ne yazık ki.bunu başarırsam daha mutlu yasayacakmısım gibi geliyor bana.geçmişi silip arınabilirse eğer gelecege daha umutlu bakabilir bu kararsız ruh.yeni ask,yeni iş, yeni dostlar,yeni ayrıntılar,yeni hayaller,yeni hersey icin yer açmalıyım...ne zaman silinirsiniz onu bilemem...

Hiç yorum yok: