Çarşamba, Ağustos 17, 2005

eve dönüş

bakkala ugradım eve cıkmadan.browni,tropical mix meyva suyu,sigara ve agız ferahlatıcı kagıt gibi bir sey aldım.bakkaldan ; mahalledeki son durumu,islerin nasıl gittigini,ne zaman evlenecegini,fenerbahce nin bu seneki kadrosunu... biraz sıkılarak dinlesem de severim onunla muhabbeti.dunya ya daha farklı bakan insanlardan ogrenilecek seyler var hayatta.yeni yapılan apartman zil tesisatı canımı sıktı.zile basmak, kimlik soylemek gerekiyor kapının acılması icin.gereksiz guvenlik tedbiri dedim yoneticilik de yapmakta olan babama, sinirlendi.annem ;evde her sey aynı imis,az yemek yapar olmus,kahvaltıyı yalnız yapmaya baslamıs,artık yaslanıyormus,biz gidince kimle vakit gececekmis,kopegimiz de cok yaslanmıs,ona iyi bakıyormus( son gunlerde biraz hasta) havalar sıcakmıs,babam da yaslandıkca cenesi durmaz olmus,memlekete gitmek istermis ama babamı ikna edemezmis,hem cicekleri kim sulayacakmıs, apartmanda dogru duzgun komsu kalmamıs,denize girmemden korkuyormus bogazda denize giren bilmem kimin oglu benim yaslarımda boğulmuş,sigara icmemeliymisim...falan mıs filan mıs.uykulu gozlerle ve esneyerek dinledim annemi.hepsi duzelecek uzme kendini gibi basit cumleler kurabildim ancak.babam daha ciddi konulardan girdi.tez nasıl gidiyor,binanın catısını yaptırdım soyle iyi oldu.acaba sikadur monotop kullansak alt komsuya giden suyu kesebilirmiyiz,fiyatını sorsana,bize santiyeden bir kac gunlugune hilti getirsene,askere kısın git daha iyi olur,aldıgın paraları nereler de yiyorsun essolessek,bilmem kim kat karsılıgı bina yaptıracak projesini sen ciz.git sakal trası ol bu ne kılık.saydı da saydı.cok fazla esneyemedik karsısında.gidip tras olayım bahanesi ile kactım yanından.ablam yakaladı.ev tutacakmıs, hangi semtten olsunmuş.esya almıs bilmem ne marka bilmem ne taksitle.dugun icin mali destek verecekmiymisim ona.saydı da saydı.sozler vermek sureti ile uzaklastım yanından.koridorda kopege rastladım.senin ne derdin var anlat bakalım dedim.anlatamadı.kafasını sevmem yeterli oldu.marketten aldıgım kopek mamasını sevmemissin dedim.anlamadı.gittim yattım.off ne cok yorulmusum.saati kurdum.yastıgı duzelttim.vantilatoru ayarladım.uyudum.beni soracak olursanız iyiyim sevgili annecigim,babacıgım,ablacıgım,cesiciğim...

Hiç yorum yok: