Cumartesi, Ağustos 27, 2005

draft

tezin draft halini bastırdım. uykusuz gecelerin kağıda dökülüş anını seyrettim. yıllardır artık ahbap oldugumuz fotokopici oğuz yasak olmasına rağmen bi sigara içebilirsin dedi. nereden anladın keyifli bir halim mi var dedim. gözlerin şiş ama gülümsüyor dedi. bu durumdan istifade ortamı beş dakkikada duman altı yaptık oguzla.cay da soyledi.makinenin tıkır tıkır seslerini dinliyerek ictik çayımızı. ''ibrahim muteferrika bu makineyi gorse aglardı'' dedim barboros fotokopiden bir kahkaha yukseldi barboros bulvarına dogru.keyifli gündü.
şantiyede zoraki şeflik gunlerimiz başladı. hic hesapta yokken bin tane işten sorumlu olduk.canım sıkıldı biraz. azıcık aşım agrısız başımdan şaşmamak lazım. toplantı uzerine toplantı yapıyoruz. 10 gün kalmış bir iş icin 2 gunde 4 kez iş programı hazırlayıp verdik müdür beye.bizi mi deniyor nedir anlamadım. kaç gunde bitirirsin trafo bolgesini hakan bey.eee ben diyim 4 siz deyin 5. 4 mu 5 mi hakan bey. 6 olsun temiz olsun goksel bey.patron canını sıkma herseye hee de gitsin dedi.sistemli mi calısalım yoksa sallamayalım mı karar veremedim.acık kapı bırakırsanız bana, siz gelmeden girerim haberiniz olmaz sayın mudurum.
aksam yemek yemege gittim.kebapcının sahibinden tarabya otelinin nasıl guclendirildigini dinledim.baya da soru sordum adama.japon sistemi imiş,raylı imiş, amerikanlar girmis isin icine,3 senede bitmezmiş, satsalar 1 milyar dolar edermiş, miş de miş.vay bee diyerek yedim lahmacunları.bi sigara yaktım.denize baktım.koyu mavi rengine hasta oldugum, zeka tanrıçası minerva yine yuklemiş petrolü, hızla geciyordu boğazdan. 15 gun sonra gorusuruz dedim ona duymadı yine.döndüm geriye.basladıgımız yere.

1 yorum:

... dedi ki...

gündeki
tanecikler bazen büyük(tez) bazen küçük(sigara) bazen çok iri(iş) olmasa(?)