Cumartesi, Temmuz 02, 2005

tez anti tez sentez

master tezimle geciyor gecelerim.analizini yaptıgım bina ile aramızda bir bag olustu.onun o yuksek kolonları,o garip sapmala kirisleri,o devasa rijitlikteki perdeleri.deli ediyor beni.tesadufen o binaya gitsem yabancılık cekmem herhalde.kendi evimdeymis gibi rahat olurum.tuvalet c2 kolonunun solu, 21 a aksında, ben biliyorum siz zahmet etmeyin lutfen.bilgisayar basında gecen saatler.programın surekli hata vermesi .icilen sigara,kahve ve kolalar.defterimin uzerine kahve doktum dun gece .ibret olsun diye tezin ekine koyacam.hocam bu zorluklar icinde yaptık biz bu tezi diyecegim gururla.anlamıyacaklar yine.cabalıyoruz surekli.hayattan birseyler almak icin.kariyer denilen bu yolda doktugumuz kan bizim...dısarda mevsim bahar mıs gezip dolasanlar varmıs... haberimiz yok. insanlar denize girmeye basladı, yaz ne zaman geldi? (dondurma yedigimize gore epey sıcak olmalı).tanrım saatleri neden bu denli hızlı akıtıyorsun.beni neden üzüyorsun...

Hiç yorum yok: