Salı, Temmuz 12, 2005

akasya kokulu sabahlar

dengesiz yuruyorum son gunlerde.kafamda bin tilki.dalgınlık dizboyu.elimde tuttugum esyaları arayıp,sonra bulup (elimde oldugunu farkederek) seviniyorum.fakir miyim diye dusundum gecende bunun uzerine.ruhun zengin senin dediler, yine sevindim.acaba gercekmiydi soyledikleri yoksa benle dalga mı gectiler sezemedim.kosusturan insanlar goruyorum.bende onlardan biriyim.bir yarıstır gider benim diyarlarımda, sebebi uzerinde ömrümü cürüttügüm.zamanla yarısılırmı hic.sen arasıra duruyorsun, o hep akıp gidiyor.haksız rekabet...gun icinde dinliyemiyorum karsımdakilerin anlattıklarını.fonda bir muzik calıyor sanki surekli beynimin icinde.geri verin dalgaların,kıyılara carparak,herhangi bir makamda bir sarkı soyledigi akasya kokulu sabahlarımı...sessizlik oluyor bazen.o anlarda da hic bir sese tahamul edemiyorum.toparlanmama izin vermiyor hayat.hazırlıksız anımızda golü yiyor defansımız.(hazırlıklı anda da gol yiyen defans olmaz olsun)
butun gun geciyorum yıkıntıların, tozların arasından.yeni yapısal elemanlar yapıyorum curuyen sisteme.onu en kotu senaryolara hazırlıyorum.gucune guc katıyorum her mesai saatimde.kendi senaryomu tahmin edemiyorum.celiski burada sanırım.biri insanlar icin bir sartname yazsın onu uygulayayım kendime.hersey harfiyen gosterilsin.indisler olsun.sınır sartları belirlensin.detaylar icin ek paftalarda cozum yolları gosterilsin.yoksa isimiz zor....sarkı yine basladı sessizlik lutfen...geri verin zamanın gecmek bilmedigi, gencligimin sırtıma bir yük gibi bindigi,akasya kokulu sabahlarımdan,hic olmassa birini ....

Hiç yorum yok: