Çarşamba, Haziran 22, 2005

pisi pisi

yavru kediler cogaldı etrafta.anneleri vahsi bir sey.pisi pisi dedikce tıssslıyor.belli ki sevgisiz buyumus.mutfakta ahcının bana aksam yemek icin ayırdıgı tavuk paneyi onlara attım bir anlık hayvan sevgisiyle.anneleri alıp gitti, girdi bir duvarın altına yavruların yanına.dedim acaba yavrulara parcalayıp da mı veriyor yoksa direk konsantre sut olarak mı besliyor onları.goremedim duvarın altından.hem biraz tırstım tıssslamalardan.baba cıkageldi benim pisi pisi nidalarımı duyunca.bir ayagı topal babanın.ozurlu haliyle bu yavrulara bakıyor ne guzel varlıklar bunlar falan hisleriyle doluyken anneye attıgım buyuk bir parcayı zorla aldı,kactı.pesinden tas attım, cok kızdım ( hayvan sevgisi bu kadar bende ) bu sabah bir yavru 6 metreden asagı dusmus,istinad duvarının yanından. yukarıda annesi miavlarken asagıda ufaklık miavlıyor.asagıya indik yavruyu almaya ama yumurcak felaket kosuyor( genc tabii bizden).biraz pesinden kostuk ama yakalayamadık.( sigarayı bırakmalıyım.. kedi bile gecti bizi ) iscilerden atik bir cocuk cagırdım, oda nafile cıktı.dedim sende sigara icermisin dedi abi agzıma koymam.o zaman sigarayı bırakma kararını askıya aldım hemen.yavru kedi butun gun kuytu bir yerden bagırdı ama alamadık.annesinin de zeka seviyesi oraya merdivenlerden inecek kadar yeterli degil zannımca.bu kosusturmada patron beni gordu.saha gezisine cıkmıs.hayırdır ne isin var buralarda dedi.dedim eski demir stok sahasını buraya almayı dusunuyorum.dedi iyi fikir.caktırmadık durumu.kedi oralarda bir yerde kaldı.projeler ve bir paket acılmamıs sigara bu karmasada cukura gitti.sıkıldım, onu dogal seleksiyonun kollarına attım icim acıyarak...

Hiç yorum yok: