Cumartesi, Haziran 11, 2005

eylem planı

duzenli bir adamdım.okul yıllarımda.dagınıklıgı sevmezdim.okul bitti.calıstım.calıstım.duzen bozuldu.ona ayak uydurmak zorunda kalısım gerginlik yarattı bende.dagıldım.sistematik calısma zorunlulugu ters tepti bende nedense.dayatmalara dayanamıyorum.dagınık bıraktım herseyi.son dakikalara bırakır oldum herseyi.sitres basımızdan eksik olmadı.ekonomik olarak rahatladım.eskiden parasızlık yuzunden yapamadıgımız seylerden sıkkınlık duyar oldum.sevgilimden ayrıldım sebepsiz.her yeni gune yeni bir eylem planı ile baslar oldum.aksamın sonunda aynı tası ve hamamı gordum.dejavu.
son eylem planı.yapıldı dun gece.kopruden once son cıkıs.cıkısı kacırırsan donus 10 yıl ilerde.yaz aylarım full dolu.sonbaharda bosluk bulunursa pazarsuyuna gidebilecek kadar sure yaratmaya calıstım.ms project de insan omrunu kurgularsa ya yok olur ya adam....

Hiç yorum yok: