Pazartesi, Haziran 27, 2005

dogum gunum bana geldigin gundur...

cok hızlı geciyor zaman.26 sene geride kaldı.kücükken 20 yasında buyuk biri olacagım zannederdim.26 olduk hala buyumemis gibiyim.son bir kac aydır uzerimde epey yuk yapan bazı borclardan kurtuldum bugun.en iyi hediye bu oldu belkide.simdilik eylem planında bir degisiklik yok.revize etmem gereken bazı tarihler olsa da.yeniden yesertiyorum yasamı.bir kac sıkıntı var onumuzde.onları da atlatmak icin cok sinsi planlar yapmaktayım.ey hayat alacagım var senden...
sol seritten geliyorum yine ve ben bu gelisleri cok gordum.bakalım tutunabilecekmiyiz bu sefer... "allahım, onu neden yalnız bıraktın? neden, yalnızlığının verdiği çaresizlikle can sıkıcı ilişkiler kurmasına izin verdin? neden, geçirdiği her dakikanın hesabını sordun, içini ezdin? neden, korkuyu göğsünden çekip almadın? neden, suçluluk duygusunu üzerinden atmasına yardım etmedin? neden...
dogum gunumu bugun sadece turkcell,denizbank,katabolism,ilke ve eski sevgilim kutladı.tesekkur ederim onlara...

1 yorum:

ilke dedi ki...

mutlu yıllar sana
mutlu yıllar sana
mutlu yılar mutlu yıllar
mutlu yıllar sana,


pastanı da üfle, bi dilek tut ama önce..

sonra yeni yaşın da ne kadar çabuk gececegini düşünme, en iyisi misafirinin kıymetini bil... :)